Páginas

27/5/13

Dr. Vegan Runners

One of the highlights of the trip to Barcelona. As we were entering a popular vegan restaurant in town, a girl calls out to me "Hey weren´t you at the Fresh Food Festival in Denmark?". Of course I remembered her; we had been dancing zumba high on fruits at the festival. Sandra, her boyfriend and his father had just finished the Camino de Santiago, running, and with no luggage except for identity documents and a couple of extra clothes, no more than 3kg!! 1200km in 29 days. 

We spent a couple of evenings together and Fernando went running with them for their last morning race (2h, probably a game compared to the average 30km a day they had been running!). Their intention was to run to the airport, catch the plane, get off and run home. That is Freedom, my friends!!!! You are real Top Models :-)


Encuentro con Top Models en Barcelona. Sandra, su novio y el padre del novio acababan de terminar el Camino de Santiago corriendo y pasaban sus últimos días de vacaciones en la gran ciudad. Nos los encontramos al entrar en un restaurante vegano de la Plaza del Tripi. Yo había coincidido con Sandra hace dos años en el Fresh Food Festival de Dinamarca y ella me reconoció de la misma. 1200km en 29 días y sin equipaje (documentos de identidad, el cepillo de dientes, un chubasquero y poco más). Para colmo, los tres son Médicos de profesión y veganos convencidos. ¡Vaya equipazo!

Fernando se fue a correr con ellos el último día. Dos horas a velocidad de crucero. Yo ya estoy empezando a entrenar para unirme a la próxima expedición: Sevilla-Santiago!

1 comentario: